Istoric

Winmarkt este cea mai extinsă rețea de centre comerciale din România.

Portofoliul Winmarkt este format din 15 centre comerciale, situate în locații centrale din 13 orașe, dintre care 12 reședinte de județ, și o clădire de birouri în Ploiești.

Centrele comerciale Winmarkt au fost construite în centrul orașelor pentru a reprezenta principala destinație comercială și locul preferat de întâlnire al locuitorilor. De aceeea, în fiecare oraș, și independent de competiție, Winmarkt face parte din viața cotidiană a oamenilor.

Rețeaua de centre comerciale Winmarkt a fost achiziționată în martie 2008 de catre IGD, o companie italiană listată la bursa din Milano. Portofoliul IGD cuprinde, pe lângă proprietățile din România,  19 galerii comerciale și 19 hipermerketuri, toate aflate în Italia, valoarea totală a acestora ridicându-se la 1,9 miliarde Euro.

 

Viziune

Suntem centrul orașului.

Suntem cea mai importantă destinație de cumpărături, consolidată de-a lungul timpului.

Vom continua să ne întărim poziția, cu certitudinea că, independent de dezvoltările viitoare ale pieței, locațiile noastre vor continua să reprezinte prima opțiune pentru retaileri și cumpărători.

 

Misiune

Misiunea noastră este să oferim cel mai bun produs din piață, având în centrul atenției interesele stakeholderilor noștri.

Obiectivele noastre nu sunt doar niste ținte care trebuie atinse, ci un proces continuu prin care urmărim să ne desfășuram activitatea cu responsabilitate, pentru o afacere sustenabilă.

De aceea suntem constant concentrați pe așteptările stakeholderilor noștri, și în mod special:

  • să satisfacem nevoile cumpărătorilor noștri, oferindu-le o diversitate de produse și servicii;
  • să oferim cele mai bune condiții pentru partenerii noștri de afaceri;
  • să asigurăm un profit stabil și de lungă durată acționarilor noștri;
  • să oferim angajatilor nostri un mediu de lucru profesionist și integru;
  • să ne implicam în viața comunității locale și să susținem interesele acesteia;
  • să ne desfășurăm activitatea în respect față de mediul înconjurător, protejându-l pentru generațiile viitoare.

 

Valori

Capitalul nostru cel mai de preț și cheia succesului sunt oamenii noștri.

Pentru că satisfacerea cumpărătorilor noștri depinde de rezultatul eforturilor unite ale echipei noastre, un principiu de bază al companiei este să menținem angajamentul la un nivel ridicat, în paralel cu procesul de susținere a dezvoltării continue a competențelor angajaților și a pasiunii de a excela.

Piața de retail este foarte competitivă, iar noi suntem hotărâți să performăm la nivelul cel mai înalt pentru a ne atinge obiectivele.

Credem cu tărie că integritatea, onestitatea, respectul și reputația sunt instrumente vitale pentru o afacere de tip win-win.

 

logo